Tenta igen

Nu sitter jag med hemtenta igen. För en gångs skull känns det faktiskt som att vi har gott om plats att skriva på och (vet inte om jag säger detsamma efter några timmars blod, svett och tårar) den verkar rolig. Vi ska skapa vår egen fallbeskrivning, därefter föreslå 2-4 olika behandlingsinsatser vilka vi ska motivera utifrån bland annat evidens. Känns som att jag får göra fallbeksrivningen sist, alternativt parallellt med de behandlingsinsatser jag föreslår. Jag har börjat lite smått att skapa en familj. Dessutom, eftersom jag och Maria skrev C-uppsats om evidensbaserad praktik så ska det bli riktigt kul att läsa Socialstyrelsens riktlinjer och huruvida olika insatser har evidens enligt Socialstyrelsen.
Snuffi vet jag inte vart hon är. Sover i soffan tror jag. Fluffi är övertrött vilket leder till att hon är rastlös. Hon vill leka med orkar inte koncentrera sig särskilt länge på samma leksak. Nu har hon öppnat skåpet där maten är för att visa att hon minsann fick för lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0