Besviken

Åååh jag blev så besviken idag!! Det finns en låt som jag älskar, All my life med K-Ci & JoJo. Enligt min Spotify fanns den på en skiva som hette något i stil med 100 Essential Love Songs. Hittade en skiva på CDon som jag tänkte borde vara den. På en del skivor kan man ju få upp exakt vilka låtar som finns med, men på den här gick det inte, så jag chansade och beställde. Har väntat. I dag kom den. 100 essentiella kärlekssånger men inte den som jag ville ha!!
Funderar på om jag ska behålla skivan ändå, vi får se hur jag gör. Tills dess får jag nöja mig med gratismusiken, men skulle så gärna vilja ha den på skiva! Så om någon sitter och trycker på den, kommer jag och invaderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0