Mörkrädd - Andreas Roman

För det första är det ju riktigt coolt att heta Roman, när man skriver romaner.
Den här boken köpte jag för en ganska billig penning på Åhléns och jag kan starkt rekommendera den. Tyckte att recensionerna lät lite överdrivna men det var precis som det stod! Boken är så läskig och den stannar kvar inom en så länge, har tänkt på den mycket sedan jag läste ut den igår kväll och försökt att analysera det som hände. På fredag kommer A till mig, hon köpte boken samtidigt som jag sist hon var här och hon har läst ut den. Bra att ha någon jag kan analysera med!!
Boken var alltså riktigt läskig, jag blev till och med lite mörkrädd så var tvungen att tända när jag gick på toa i natt. Utan att avslöja för mycket kan jag kanske dock säga att det inte är mörkret primärt som var det skrämmande, utan vad stark rädsla kan driva en människa till och, för att koppla till en kanonbra föreläsning vi hade häromdagen med Henrik Andershed, vad som händer när professionella ger behandlingar som man kanske egentligen inte vet fungerar.

Kommentarer
Postat av: linda

jag vill låna den!!!

2010-09-07 @ 10:21:34
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0